E-ticaret ve Sosyal Medya Yönetimi

29 Temmuz 2016

Sosyal Medya Yönetimi ve E-ticaret 2014 yılında Google tarafından yapılan istatistik araştırmasını sonuçlarına göre, Türkiye’deki akıllı telefon, bilgisayar, tablet ve internet kullanımında artış gözlemlenmiştir. Bu artış ile beraber internet kullanıcılarının alış-veriş alışkanlıkları online platformlara yönelmeye başlamıştır.

 

2014 yılında Google tarafından yapılan istatistik araştırmasını sonuçlarına göre, Türkiye’deki akıllı telefon, bilgisayar, tablet ve internet kullanımında artış gözlemlenmiştir. Bu artış ile beraber internet kullanıcılarının alış-veriş alışkanlıkları online platformlara yönelmeye başlamıştır. Nüfusun büyük bir çogu alışverişini geleneksel yöntemlerle yapmayı seçiyor olsa da yeni jenerasyon ile birlikte başlayan online alışveriş akımı Türkiye’de e-ticaret pazarının gelişmesinde büyük rol oynamıştır. Sayısı her geçen gün artan rekabet de eticaret platformlarını alternatif “üst sıralara çıkma” yöntemleri aramaya yönlendirmiştir. Sosyal medyanın bu yöntemler arasında en etkili olamlardan bir tanesi olmasının sebebini de yine Google tarafından açıklanıyor. Sonuçlara göre, Türkiye’de mevcut internet kullanıcılarının %92’si sosyal medya platformlarını aktif olarak kullanıyor! Rekabetin bu kadar yoğun ve hitap ettiği kitlenin bu oranla kalabalık olduğu sosyal medya mecralarında, e-ticaret siteleri öne plana çıkarmak için neler yapabilir?

 

 

 

Kaynak:https://www.eticaretport.com/eticaret-nedir-faydalari-nelerdir--s1865.html

Test

Form Gönderimi

Tamam